Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Brännare


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Vet att det finns program att bränna skivor rakt upp och ned. Har några orginalspel som börjat bli slitna och behöver få över dom på "repfri" skiva. Hur gör jag? Frågan hamnade nog på fel "rubrik".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Använd exvis Nero!

 

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Nero har jag, men "han" kan väl inte kopiera spelskivan så att den blir som orginalet? Inte har jag lyckats i alla fall!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Jodå! Det går bra! Vad har du för Nero?

 

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Sitter inte vid maskinen så jag vet inte, men antagligen är Nero 2-3 år gamal, som datorn! Går det att uppdatera?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Då har du TROLIGTVIS Nero 5.0 tror jag!

 

Om du då öppnar Nero och sedan på V sida väljer du Cd KOPIA tror jag det står, Jag sitter inte heller framför min maskin nu och kan det inte riktigt utan till!

 

Och när du sedan valt det kommer den be dig att sätta i Org Cd, då är det ju bara att trycka i den + en tom Cd i brännaren! Så funkar det för mig iaf!

 

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nero kan kopiera spel men jag tror inte att all information följer med. Alltså blir det ingen riktig kopia.

Bäst för att kopiera spel är CloneCD (http://www.slysoft.com/sv/clonecd.html) och Alcohol 120% (http://www.alcohol-soft.com/). Dessa program kan göra exakta kopior av många spel om din brännare stödjer det.

 

---------------------------------------

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelen brukar ha någon sorts kopieringsskydd som gör att den brända cd:n inte blir helt identisk. Det brukar t.ex. gå att installera spelet men när man skall köra det startar en cd-check rutin som brukar ge något felmeddelande om man inte har originalen i.

 

 

Cell-processorn i Playstation 3 kommer att vara 10 gånger snabbare än dagens datorprocessorer...Tro om ni vill.

 

Amd 64 3000+ MSI K8T Neo FIS2R 2x512mb DDR400 Club3d 9600xt Maxtor 80gb xp sp2

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är därför som man skall använda ett program som kan kopiera all information på skivan.

Finns ett par kopieringsskydd som man inte kan kopiera med en vanlig brännare.

 

---------------------------------------

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...