Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Verifiera Window 98 SE

Lindholm

Recommended Posts

Hej

Hur går det till att Verifiera sitt OS för att få äventuella Uppdateringar till W 98SE exakt.Eller om det finns en Webb plats för detta ändamål för att hämte uppdateringarna manuelt?

(Har Firefox som Webbläsare.)

MVh och Tack på förhand!

Lindholm

Hej

Jag vet inte om jag fattat frågan rätt?

Men windows update under start och program!

Eller vad menar du?

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd

Hej

Microsoft påstår att man måste verifiera sitt os efter den 7:feb för att ha tillgång till uppdateringar,om jag har förstått det rätt.

Hej

Om du går till win update, Finns det inget där som man kan göra det?

Annars så är nog det ända jag kan tänka mig att ringa microsoft!

Det var ett tag sedan jag körde med Win98 så jag är inte helt säker på detta!

Annars invänta på att någon som kan det här bättre än jag svarar!

Ha det!

Helren

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz, 256Mb Ram, 32Mb Geforce, 40Gb Hd

om det nu är så (vilket jag betvivlar) så märker du det där du går till updaten. du blir isf omdirigerad till nåt annat ställe, först.

det jag läste nånstans va att det skulle bli nån slags verifiering men det gällde inte sverige, än så länge

Amos Bronson Alcott

Hej

Jo jag läste det, men i Sverige tror jag att det gällde ett halvår senare, i varje fall inte nu.

Däremot skulle man frivilligt kunna få verifiera redan den 7:e februari om man så ville (då skulle man bli erbjuden gratisprogram eller om det var rabatterade priser på Microsoft-program, minns inte).

När det är aktuellt så blir man säkert varse det när man går till Windows update. Men jag är tveksam till om det verkligen gällde även för Windows 98. Men Windows Xp gäller det i varje fall.

Så simma lugnt

Amos

[CITAT]När pengar talar är sanningen stum

Ryskt ordspråk[/CITAT]

[inlägget ändrat 2005-02-04 19:06:36 av Amos Bronson Alcott]

Hej

Jag har kollat på WUppdate,men det konstiga är att den rekomenderar uppdateringar som jag redan har tagit in på W Update vid tidigare tillfälle,som redan finns i min dator.Sist jag uppdaterade på w update,(kommer inte ihåg vilken säkerhets uppdatering det var)då börgade IE6 att krångla efter instalationen.Det kanske inte finns uppdateringar till 98:an i samma utsträckning som tidigare.

MVH Lindholm

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...