Guest idgadmin Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 Tjena jag vinn inte att exploere.exe ska starat av skig själv när jag startar datorn vill att man själv ska få starta upp all program man vill ha via Task Manager, vet någon om det går? med explorer.exe menar jag att verken ikonerna eller startmenyn visas från start Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonyLedin Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 enkelt gå in i registret (regedit.exe) och ta bort explorer.exe ifrån hklm\software\microsoft\windowsnt\currentversion\winlogon\shell Då kommer inget att synas då du startar upp datorn vill du kan du byta ut explorer.exe mot progman.exe så att du får ett vackert win3.11 utseende... [____________________] Mvh Ledin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 när jag stängt explorer.exe och förköker stt starta progman.exe så händer det inget.. måste man göra det från början neä man startar datornför att få det att funka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.