Reine L Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 Hej, försöker att kolla på en DVD film på min PC men får till svar att jag saknar en DVD-avkodare. Hjälpen i WindowsMediaPlayer [WMP]hänvisar till hjälpen i Windows. Jag förstår "vad som saknas" men hur gör jag för att installera? Från nätet eller från CD? Kör XP (home) resp [WMP] utg. 9.00 Tacksam för svar Reine L Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 hjälpte min bror med det för ett par veckor sen, har avkodaren i datorn, men ska kolla vart jag hittade den. Återkommer strax Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 Det programet låg bara som setup i datorn, kan maila den för den vet jag funkar i så fall. Men testa först den här: download.videolan.org/pub/videolan/vlc/0.7.2/win32/vlc-0.7.2... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reine L Posted December 27, 2004 Author Share Posted December 27, 2004 Tusen tack för all hjälp!! Måste tyvärr i väg men provar "länken" du angav i morgon bästa hälsn Reine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.