Bly Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 Hej! Min D-link "tappar" uppkopplingen ibland. Dessutom ändrar den mina interna IP ibland. När jag försöker gå in i routern står det "busy" eller "sidan kunde inte hittas...." Någon som vet vad jag borde göra? På D-links support svarar dom ju inte. Varesig på tel. eller mail. Tacksam för svar; //Blyfot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 Well, lite trickit med D-Link, men et tips kan vara att rensa loggen i routeren, det kan strula när den blir för maffig. Annars kan kanske ny firmware funka, kolla på hemsidan. God Jul :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted December 23, 2004 Author Share Posted December 23, 2004 Tack för svaret.... Min Firmware var uråldrig och klarade inte av mina övriga uppdateringar... Loggen var ofantlig, den med : ) -hittills verkar det fungera, tre timmar utan nedkoppling : ) ~?Är du säker på att jorden är rund?~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 Hejsan! Jag har samma problem.. Hur rensar jag loggen i D-linken? MVH Emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.