Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Skadlig kod

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Hej Jag har några skadliga koder. De finns i Documents and settings. Det står att antiviruset har tagit bort de men varje gång jag besöker den sidan så kommer varningen upp igen. Kan man se var det är som man ska ta bort?

Tack

Guest idgadmin

svårt att säga. Många sidor. Ena är en adult sida sen har vi satellitsidor som krånglar. Min antivirus varnar mig för att en skadlig kod finns men den tar bort den så kommer rutan upp igen nästa gång jag besöker sidan. Jag undrar om jag själv kan gå in i C:/Document and setting... och ta bort koden. Frågan är om den sen kommer upp igen även om jag avlägsnar den?

Sen undrar jag även om man kan se vad som behövs eller ej?

Tack

finns det kod på sidan så lär det ju återkomma varje gång du besöker den.

det händer mej nåt liknade ibland men då är det nån fil i temp internet files som norton varnar för

min tanke va att du skulle posta en länk så jag kunde klicka på sidan och se vad som hände och hur det går att fixa.

om du vill kan du maila mej istället...

ett annat alt är ju att du gör en scan med hijack this och kollar hur den ser ut

[inlägget ändrat 2004-12-21 12:56:15 av 927]

Guest idgadmin

Ja, det låter som en bra idé, men jag körde Hijack this för längesedan och postade på en viss sida, har glömt namnet. Kan i och för sig posta den här på sidan så kan nån bedöma vad som ska bort.

Tack

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...