Just nu i M3-nätverket
Jump to content

HL2 Css funkar inte

Robban>RED

Recommended Posts

hej...

Jag har köpt hl2 det fungerade ett tag men sen när man loada fösta gången håppa det ur tillbaka till skrivbordet.. sen har det vart så sen dess.

Nu har det kommit upp nua problem med Css och hl2 det startar inte ens, på hl2 hinner det loada i början sen håppar det ur.. Css kommer man in på men når man har joinat en server håppar det tillbaks till skrivbordet båda gångerna kommer det upp en ruta som säger:Couter-Strike Source: hl2.exe - Programfel.

Instruktionnen på"0x2417b425" refererade till minnet på "0x00d19470". Det gick inte att utföra en minnesåtgärd.Följande fel returnerades: The memory could not be "read". Så står det... Snälla hjälp mig? tack på förhand /robban.

• 1 month later...
Guest idgadmin

Jag fick liknande felmeddelande när jag spelade CS:Source. Jag hade mecklat med min config-fil.

Eftersom Source stöder svenskt tangentbord så var inte knappen brevid 1 (dvs §-tecknet) bundet till "ta fram konsollen". Jag band därför § till toggleconsole och VIPS så gick det inte att ladda. Jag läste nånstans att § är en "förbjuden bokstav" som inte kan användas i cs:source. Kanske du gjort liknande eller lagt in åäö nånstans i ett sparat spel eller liknande...

/Mats

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...