Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trött bildskärm


MisterNo

Rekommendera Poster

Hej

 

Min 1 år gammla skärm har börjat bli lite lustig. När man sätter igång den fungerar den helt OK i allt mella 30 min till 2 tim. därefter så slocknar den bara, och sätts i "stand by" läge.

 

Den går inte att få igång förrän efter ca 1 timme (antar att den måste kallna eller nått), därefter fungerar det som normalt ett tag framöver. Och sedan upprepas historien igen.

 

Som det ser ut får jag nog titta mig efter en ny skärm, men jag undrar ifall någon av er har nån idé vad det kan vara.

 

Tror ni det går att reparera får en "skälig" summa pengar?

 

Nu får jag nog gå och leta efter garantipapprena i hopp att skärmen har 3 års garanti och inte bara 1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför inte modda den lite med en fläkt, det kanske hjäper ;)

 

 

_______________________________________________________

VARNING: Intagande av alkohol kan resultera i att du vänder dig om på morgonen och får syn på något riktigt otäckt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reklamation

 

Kunden måste reklamera för att kunna göra någon påföljd gällande. En reklamation ska:

 

lämnas inom skälig tid från det att kunden upptäckt felet, normalt inom 14 dagar från upptäckten, göras senast efter två år från försäljningstillfället.

 

Kunden bör uppvisa kvitto eller annat bevis på att varan är köpt hos säljaren, när varan köptes och till vilket pris. Ett annat bevis än kvitto kan vara en kontokortsslip. Tänk på att kvittot bör hålla i två år! Kunden kan reklamera direkt till säljaren och ska inte hänvisas vidare till leverantör eller tillverkare.

 

 

 

[inlägget ändrat 2001-06-15 08:53:12 av Andreas E]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...