Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Logitech vs. NHL 2005

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Jag har en Logitech® Formula™ GP ratt och den har fungerat felfritt under något år.

För någon månad sen installerade jag NHL 2005 och startade det.

Då hände något konstigt, det var precis som att jag höll ner uppåtknappen på tangentbordet hela tiden. Det såg ut så i menyn för det "fladdrade" från kategori till kategori.

Happ sa jag och spelade med detta i alla fall.

För någon vecka sedan stod jag inte ut med det och installerade om det och höll på. Men inget blev bättre, sedan testade jag med att dra ut tangentbordet och slutligen ratten.

DÄR satt felet. Det var ratten som höll på att störa sig.

Vad är det för fel? Har installerad senaste kallibreringsprogramet men jag har inte hittat något lucka förbi problemet. Jo, det går ju givetvis att dra ut ratten när man ska spela men hur kul är det då?

Någon som vet vad jag ska göra?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rüllen posted this

Uppdatera spelet samt då nytt till ratten om det finns..men det hade du gjort..

Blir skickad hit om man går på 'My Logitech controller is not working...' på supporten:

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/HK/EN,CRID=1786,contentid=5301,OSID=6

..om det kan vara något.

Har själv samma problem men med en game-pad, men har inte kollat så noga på det ännu..

Jo, istället för att dra ur den så kan du väl 'bara' ta bort den i Kontrollpanelen - Spelenheter...

* The Future Is Here! *

[inlägget ändrat 2004-11-30 20:46:54 av Humanoid]

Guest idgadmin

Uppdatera spelet? Vart hittar jag det?

Tack, men jag hittade inga svar på den adressen...

"Jo, istället för att dra ur den så kan du väl 'bara' ta bort den i Kontrollpanelen - Spelenheter..."

- Mycket lättare att dra ut den när man ska spela NHL istället. Men det skulle ju vara smidigare om det fungerade med NHL.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rüllen posted this

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...