Guest idgadmin Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Hej.Min dator som är exakt en månad gammal har börjat stänga av sig precis när den vill.....börjar bli lagom irriterande nu. Är det någon som har lite tips som man kan prova för att avhjälpa problemet.Tacksam för alla tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonyLedin Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Kan vara hårdvarufel = kontakta försäljaren [____________________] Mvh Ledin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassew Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Det är underligt många som inte har antivirus program... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Jamen det har jag södö....tacksam för fler tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 jag såg en liknade fråga och visst låter det som ett problem med hårdvaran. i detta fall nämdes nätaggregatet som en tänkbar orsak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 Tack för tipsen,fick (hjälp) från min support som skulle rensa hårddisken, fram till att vi skulle installera in nytt program gick allt bra, då får jag en förfrågan om jag vill fortsätta installera för datorn känner inte till programet??????Då la vi ned verksamheten för datorn svarade varken på ja eller nej. Nu är datorn inlämnad. Tack en än gång för tipsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.