Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorn har formaterat om en viktig Hårddisk!


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Jag har ett problem! Jag har 2 st hårddiskar (C,D) När jag startade om datorn för ca 30 minuter sen så funakde inte hårddisk 2 (D). När jag tryckte på den stod det bara att disken är inte formaterad vill du formatera den nu. Jag har JÄTTE mycket viktiga filer på den hårddisken och jag vet inte vad jag ska göra! Kollar man egenskaper på D hårddisken så står det att den är formaterad i RAW men hur kan den bara ha formaterat om sig självt utan att jag gjort något?

 

Tack på förhand om någon kan hjälpa mig!

Pyrotech Vortex, P4 2400MHZ, 512 MB DDRAM, 120GB Hårddisk, ATI Radeon 9500 Pro 128 MB, DVD-Spelare LG, CD-RW LG, DVD-RW Sony, Logitech MX700, Windows XP Home Edition, 19" Liteon, Bostream 2.5 ADSL

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova med en systemåterställning.. annars kan du starta upp burken med em startdiskett och i DOS, kopiera över filerna till den fungerande..

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Gör som Talisman säger!

 

Annars så hör av dig!

 

soren.sandin@tiscali.se

 

Ha det!

Helren

 

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz + 256Mb SDRAM, Geforce 32MB, 40G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag lämnade in hårddisken nu, för jag vill inte förvärra något. Får se vad dom säger om den i början på nästa vecka!

 

 

Pyrotech Vortex, P4 2400MHZ, 512 MB DDRAM, 120GB Hårddisk, ATI Radeon 9500 Pro 128 MB, DVD-Spelare LG, CD-RW LG, DVD-RW Sony, Logitech MX700, Windows XP Home Edition, 19" Liteon, Bostream 2.5 ADSL

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...