banji Posted November 22, 2004 Share Posted November 22, 2004 Hej någon Ett himla tjat om att göra säkerhetskopior,från alla håll, så jag får väl ta och skaffa en sån där brännare, men jag vet inte vad som är bäst några tips?Har en FujitsuSiemens dator XP ca 2 år gammal...Pris? samt var det är bra utbud Tack på förhand jillan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats1977 Posted November 22, 2004 Share Posted November 22, 2004 Plextor är ett bra märke, pålitligt men lite dyrt. Finns billigare alternativ. LG ska också vara bra, har dock ingen erfarenhet av dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sulxtan Posted November 22, 2004 Share Posted November 22, 2004 välj Pioneer DVR-108 eller NEC ND-3500 dom är bäst och kostar inte mer än 700kr What you need, when you need it Ge 1 poäng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amos Bronson Alcott Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Plextor Plextor (är vad jag föreslår) mycket bra kvalitet ha de Amos [CITAT]När pengar talar är sanningen stum Ryskt ordspråk[/CITAT] [inlägget ändrat 2004-11-23 04:15:58 av Amos Bronson Alcott] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warwolf Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Plextor och Lite-On. --------------------------------------- "Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.