Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Service Pack 2

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Jag vill avinstallera Service Pack 2 och läser i PFA 10/2004 att jag kan gå in i kontrollpanelen/lägga till el. ta bort program för att få bort detta skräp ! I min kontrollpanel går det inte för det finns INTE där. HUR FÅR JAG BORT SP2 UTAN ATT OMINSTALLERA XP ! Hjälp , det måste bort !!

Guest idgadmin

Nja, jag tror att SP2 följde med XP, jag har installerat i en ny dator för bara en vecka sedan och jag VET att jag inte installerade SP2.

Då var det ju värre, men fick du verkligen SP2 med på en XP-skiva? Inte så att du har datorn inställd för att automatiskt installera uppdateringar?

[inlägget ändrat 2004-11-18 20:50:26 av Metalmaid]

Guest idgadmin

SP2 är inget skräp.

Varför skall du ta bort den för?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Intel Pentium 4 3.2GHz "Extreme Edition" Hyperthreading 2048Kb 800MHz Boxed (with cpu-cooler!) Socket478

MSI Radeon RX800XT 256Mb DDR3

3 st 400 GB SATA + 2 st Extern Western & Digital 400GB

Amos Bronson Alcott

Hej petera

Här är det en i vårat systerforum som fick samma problem. Du kan ju lägga en fråga i tråden eller maila konjogu och fråga om och hur han löste det hela.

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=642874

ha de

Amos

[CITAT]När pengar talar är sanningen stum

Ryskt ordspråk[/CITAT]

Kan det möjligen inte vara så att den personen ifråga har program som inte fungerar ihop med SP2 och vill ta bort det av den anledningen?

1: jag skulle säga efter att ha läst många inlägg om sp2 att det verkar va 50% av de som installerat de som inte har några problem.

2: om jag installerar a och då för problem med ,b,c och d. då anser jag att det är a som är problemet.

Guest idgadmin

Jag har utforskat installations cd,n med XP och där finns SP2 med. SP 2 är installerat och jag har inte vat det. Jag har en Abit Digidice där det finns en funktion/program som för över information från datorn till en LCD-ruta på datorn som meddelar datorns olika värden (temp och fläkthastigheter bl.a När jag har detta program installerat stängs dator av efter ca 1 min. Jag mistänker att det har med SP2 att göra.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...