Miami vice Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Tjena ! Jag har fått problem med mitt Norton antivirus. När jag vill att den ska söka igenom hela datorn efter virus så stannar den efter ett par tusen filer (dock aldrig på samma antal). Jag misstänker dock inte virus då jag inte har några problem med datorn, men man vill ju vara säker. Är den någon som har nåt bra tips ? [inlägget ändrat 2004-11-14 10:30:12 av Miami vice] Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 om du tror att det är fallet så kan du testa scanna online. det går hos flera av dom stora tillverkarna. om du hinner se vilken mapp så kan du välja vad du vill scanna här http://www.bitdefender.com/scan/licence.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talisman Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 Norton släpper gärna igenom W32 Download trojaner.. m.m som den inte ens reagerar på.. Uppdatera Mera Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted November 14, 2004 Share Posted November 14, 2004 är ju inte helt otroligt att den kommer zippad med nåt annat program, som ett litet tillägg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miami vice Posted November 16, 2004 Author Share Posted November 16, 2004 Hej ! Tack för ditt svar. Jag gick in på sidan med fick svaret: Failed to load interface -- You must have administrative rights on this computer; you also must have the Internet Explorer security settings to the Medium level. Vad ska jag göra ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted November 16, 2004 Share Posted November 16, 2004 logga in som administratör på datorn och sen i internet alt>säkerhet>välj:standard nivå (kan va nån active-x instälning som är för hård) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.