Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Explorer 6 krånglar


TAL

Rekommendera Poster

När jag vill öppna externa hemsidor kraschar Explorer. (Den öppnar sidor från min dator utan problem.) Jag får upp "Programmet har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att avslutas". När jag klickar på "Stäng", då dyker en ny ruta upp: "Ett fel har uppstått i IE. IE avslutas nu. Starta om datorn om problemet kvarstår." Anväder Win98 se och IE 6.0 + sp1 och Netscape 7.1 i vilket jag är nu uppkopplad utan problem.

 

[inlägget ändrat 2004-10-26 19:03:08 av TAL]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstlagsvis så är det nog lättast om du installerar om internet explorer. Prova annars Mozilla Firefox som är en alldeles utmärkt open-source webbläsare. Blockar pop-up automatiskt, använder sig av flikar, dvs. du kan ha flera fönster öppna under sammas instans av programmet.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstlagsvis så är det nog lättast om du installerar om internet explorer. Prova annars Mozilla Firefox som är en alldeles utmärkt open-source webbläsare. Blockar pop-up automatiskt, använder sig av flikar, dvs. du kan ha flera fönster öppna under sammas instans av programmet.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har installerat om IE. Dvs jag tvingade ersätta de befintliga filerna med nya trots programmets protest. Det går ju inte avinstallera Explorer bara lägga till eller laga. Jag har ju Netscape som fungerar. Dessvärre finns det, för mig viktiga, sidor som bara kan användas med explorer. T ex Stockholmbörsen och vissa banktjänster.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...