Guest idgadmin Posted October 25, 2004 Share Posted October 25, 2004 Hej! Det tycks inte vara lätt att använda gratis virusskydd. Jag installerade Avast som totalt kvaddade Outlook Express och Internet Explorer. Jag utgår ifrån att jag genomfört installationen korrekt, efter som detta bekräftas. Jag har en Compaq Presario S5200 XP som är åtta månader. Kringutrustningen är en Canon Scanner, en HPdeskjet 5655 och en Kodak digitalkamera. Finns något att göra? Creson Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonyLedin Posted October 25, 2004 Share Posted October 25, 2004 vilket operativ? [____________________] Mvh Ledin Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted October 25, 2004 Share Posted October 25, 2004 jag misstänkte att det kunde va nåt fel på windows när du skrev inlägget igår men nu är jag nästan säker. de sakerna du gjort är ju sånt som inte ska ge några beskymmer alls så jag tycker du ska lägga i windowsskivan och och välja reparera så ominst windows Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.