Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Entering sleep mode?

Liisa

Recommended Posts

När jag startar datorn och skriver in mitt lösen i inloggningsrutan i windows, då står den först och "tänker ca 1 min, sedan blir skärmen svart och en vit ruta med texten "Entering sleep mode" kommer upp, direkt efter startar datorn om av sig själv. Det går alltså inte att komma längre än att skriva in lösenordet, därefter "somnar" datorn och startar om. Samma sak om jag går in i felsäkert läge.

Vad kan detta bero på?

Jag har ingen aning, men jag får Entering sleep mode på min skärm både när jag stänger av datorn och ibland när jag sätter på den. Då trycker jag bara på valfri tangent och så funkar det. Kan ju i alla fall var värt att prova.

[inlägget ändrat 2004-10-20 22:47:16 av bmhson]

Det hjälper inte att trycka på en tangent, för den släcker ändå ner o startar om. Kanske ska den här lilla skylten visa sig, det har jag ingen aning om eftersom det är min kompis dator. Men problemet återstår ändå - datorn startar om så fort jag trycker in inloggningslösen och enter. Kan man komma tillrätta med detta eller är enda utvägen (eller kanske rättare sagt - ingången) att formatera datorn?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...