Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem: Nokia 6210...


Avatar

Rekommendera Poster

Haloj jag köpte i februari en Nokia 6210 och den jävlas ganska hårt den typ hänger sig, startar om sig själv och i blad går det ej att svara det blir typ massa sträck över displayen och då måste man ta ut bateriet för att starta om den..

 

Undrar om det är andra som har samma problem eller liknande eller kanske jag har fårr ett söndags exempalar... vad tror ni???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en 6210 för en månad sen, inte det minsta problem. Är antagligen en buggigare programvara du har i din. Det skall gå att uppdatera den du har misstänker jag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Min lägger också av precis som du beskriver, men det blir inga streck över displayen. Jag har en av de första som kom, så det är en gammal programvara. Minns inte hur man kollar det. Den blir ju bra när man tar ur batteriet. Jobbigt bara att man måste ha det fasttejpat, eftersom batterifästet är så klent. Det blir kletigt vid varje reset....

Annars gillar jag telefonen skarpt.

 

Thomas

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du köpte den i februari så har du ju garanti kvar, gå till en aukoriserad nokia reparatör med ditt kvitto och medlemskap i club nokia så fixar de det åt dig inom en timme...

 

för att kolla vilken ver. man har så är det *#0000#

 

 

 

Släng inte maten på golvet om hunden inte är där

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft samma problem på 2 st olika Nokia 6210 och bägge gångerna är det fukt i telefonen som ställt till det. Känner flera som råkat ut för det också. En lyckades tom slå en grogg över sin nyköpta 6210 och det var samma sak då, men han fick inte ut det på garantin! Tydligen är 6210 mycket mer känslig mot fukt än vad 6110 var.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just wipe & clean2

Jag köpter också en just när dom kom.

Vad har du för version? Jag har 3.01 och har aldrig haft några likande problem.

Om man inte räknar ytliga skador, för det har den många :).

 

Jobbigt bara att man måste ha det fasttejpat, eftersom batterifästet är så klent. Det blir kletigt vid varje reset....

 

Men vik en pappers bit och lägg under batteriet istället.

 

 

Mvh/Wipe

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag har fan inte haft mobilen ut när det regnat eller spilt grogg eller dricka över den

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...