Guest idgadmin Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 hej! min dator stata om sej ... efter typ 1 timme så stata den om sej .. någon som vet vad det är för fel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 och jag har kollat virus och har uppdaterat virusskyddet ... det är norton 2003 och jag har kollar spionprogram och det hade jag inte heller ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
datakille_86 Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 Kommer det något felmeddelande? Det kanske är värmeproblem som gör att datorn stängs av... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 i börja kommer det upp en ruta om att skicka något till microsoft eller inte ... windows något tror jag ... hur kollar jag om det är för varmt i datorn da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.