Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

problem jag ha


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej. när jag kom hem förut och satte igång datorn så fungerade den inte som den skulle. Det stod nåt om ett säkerhetsfel blabla... måste starta om datorn, så jag satt och funderade lite... datorn startade ju fint i felsäkert läge... så jag körde sytenåterställning där ifrån. det fungerade inte. Så jag skulle se om jag kunde laga skiten så i med boot disken och ME skivan (jag har windows ME), så jag tänkte att jag kunde ju läsa elp filen när jag ändå var där, och där stod det att man kunde köra restore fron dos, vilket jag gjorde. jag återställde registret 4 dagar, sen så startade windows som det skulle... trodde jag. Men så fort jag loggade in så började det ploppa upp en massa felmedelanden... 20st kanske om en massa .dll filer som inte kunde hittas.... så a. Nu fungerar windows och internet, men inte så mycket mer för att det saknas .dll filer till typ alla program.

 

så vet nån hur jag skall göra för att få det att fungera? jag vill inte formatera om hårddisken för jag har alla mina foton och filmer på datorn som jag har tagit... och de vill jag ha kvar.

 

hjälp mig snälla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...