Phalle Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Tjena! Har en bärbar med Win XP. för några dagar sen börja den uppföra sig konstigt. När jag ska gå in på t.ex. win update så kommer jag till där man ska välja snabb eller anpassad installation, när jag tryckt på någon av dem så kommer det inte upp någe mer, det blir bara vitt. eller man ser ramarna och menyerna runt omkring, men inte det i mitten. (Explorer) går jag in på hemnet.se så blir det bara vitt när jag tryckt på vilket hus jag vill kolla på. samma sak när jag öppnar Norton antivirus. det händer inget när jag trycker på status eller någe annat. det är bara vitt. tacksam för hjälp /Phalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted October 3, 2004 Share Posted October 3, 2004 Jag vet bara att jag fick rådet att lägga till win.update, under Verktyg-Säkerhet-Tillförlitliga platser -Avancerat. Adress skulle vara: https://windowsupdate.microsoft.com. OBS. Jag är amatör, så lyssna på andras råd först!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.