Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

FEL!!! (SKIT DATA)


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Haj, har några saker som är irreterande.

 

1. Jag kan inte inaktivera något nätverkskort.

Det står:

 

"Det går inte inaktivera anslutningen just nu. Den här anslutningen kanske använder ett eller flera protokloll som inte stödjer Plug & Play, eller kanske har initieras av en annan användare eller system kontot"

 

2. När jag spelar upp musik så efter ett tag så börjar det spraka i högtalarna, men pausar man o trycker å play igen så blir det som vanligt...

(Har de senaste drivers) (ASUS A7N8X-X)

 

3. Fast ja har ett uppdaterat virusprogram o olika

ad-aware program.. Så hittar de inga virus fast när man sedan startar om datan så hittar de några virus...

 

TACK FÖR ALLA SVAR

BRA SVAR GIVETVIS ETT POÄNG

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3. Vilka virus hittar de? Vissa virus kan man bara få bort helt och hållet genom särskilda åtgärder som brukar finns beskrivna på antivirusprogrammets hemsida.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Svar på fråga 2.

Det är många som har problem med sprakande ljud på dessa typer av kort. Det är med största sannolikhet driver relaterat. De nya ljuddrivarna from paket 4,20 från nvidia är inte bra, knaster i spel, musik mm.

Jag hade knaster i spel, ljudet slutade osv. 3,66 ljud drivisar från udp 3,13 var de senaste som funka klockrent för mig.

prova min grej, för att se om det funkar

Jag gjorde så att jag behöll alla drivar från nya udp´n utom ljudet och nvmixern. Tankade hem udp paket 3,13 från nvidia, extractade, tog bort alla mappar utom audio utils och audio drvs.

 

Avinstallera ljud drivarna och nvmixern. starta om, datorn hittar ny maskinvara och installera 3,66 ljudisarna och gamla panelen.. funkar säkert bättre

 

lycka till

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...