Guest idgadmin Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 jag har installerat windows xp service pack 2, har gjort det två ggr nu. jag har försökt att hitta felet själv men utan resultat. Detta är felet Internet slutar fungera efter installationen av service pack 2. förre de bägge installationerna fungerade det perfekt. har gjort en del återställningar jag vill att datorn ska vara i tipp och trim säkerhets uppdateringar är viktiga för mej. ¨' behöver akut hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 kan va den uppgraderade brandväggen som är problemet. kolla kontrollpanelen>säkerhetscenter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talisman Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 Avaktivera Brandväggen i Säkerhetscenter, om du har en egen.. Uppdatera Mera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted September 28, 2004 Share Posted September 28, 2004 har redan kollat det. fungerar ej. har du något annat bra förslag. kanske är något med ip adresserna, vad vet jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.