Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Oäkta XP!!


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej, jag har en ogiltig version av XP som saknar Äkthetsbevis (COA). Hur ska man bära sig åt för att skaffa sig en giltig version? Därför kan jag inte installera SP 2.

 

Tack

 

Cake

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är INTE lagligt att ladda ner och använda ett program som du inte har licens till.

Men om du har laddat ner eller bränt en extra kopia av ett program, t.ex. Windows, så är det inget problem om du använder en giltid licens och bara installerar på en dator.

 

---------------------------------------

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

nej det det är det inte . det är bara "lagligt" att ladda hem musik för privat bruk. inte program, filmer m.m.

men det är skit samma, det är då billigare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@ Console.

Visst, det är inte olagligt att LADDA NER upphovsrättsskyddat material som Svensk, men det upphör vid årsskiftet.

 

Dåremot så har jag svårt att förstå att Microsoft skulle tycka att det är okey att du använder deras producter GRATIS, bara för att du har kunnat laddat ner dom och fixat en nyckel, men jag är säker på att du kan ge mig en förklaring.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...