Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Firefox

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Är det någon fler än jag som har problem att logga in med Firefox, problemet började när jag installerade 0.8, igår installerade jag 1.0 men det blev ingen skillnad, när jag klickar på logga in så kommer jag bara tillbaks till samma sida utan att loggas in, i Explorern är det inga problem.

Hur menar du loggas in?

Logga in via någon websida? ...eller logga in via modem?

Om det är via någon websida så kanske det beror på den inbyggda popup blockaren... Den hittar du på menyn Verktyg > Alternativ ...bland inställningarna där..

[bLÅ]

//Micke

Support Engineer

Microsoft Personal Support

[/bLÅ]

[FET]

Inlägget är inte förknippat med några garantier eller ansvarsåtaganden av vilket slag det vara må, det medför heller inte någon överföring av rättigheter. Användning av informationen i inlägget sker på egen risk. Användning av förekommande script, datorprogram eller liknande regleras av villkor som finns på Microsofts hemsida

[/FET]

Guest idgadmin

Jag var lite otydlig, jag menar att logga in på den här sidan, och det är inte popup-blockeraren för då kommer det fram ett kryss längst ner till vänster på sidan om något blir blockerat och det händer inte, på andra sidor med inloggning är det inga problem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...