Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

datorn hänger sig.


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

hej jo det är så här att jag har en amd duron på 900 mhz,256 mb ram och windows xp pro.

jag har två hårddiskar en på 10 och en ny som jag köpte för 2 månader sen, den ligger på 80 gbit. mitt problem är att datorn hänger sig, och då kan man inte göra nåt utan man måste starta om helt och hållet.detta började när jag köpte den ny hårddisken, jag ringde supporten och de sa åt mig att ladda hem ett program som kontrollerade att det inte var något fel på hårddisken, det var det inte. några dar senare då den fortfarande hängde sig så drog jag ut kabeln till den nya hårddisken, eftersom jag trodde att det var den som gjorde att datorn hängde sig. men ändå så fortsatte problemet. för en månad sen, när jag startade datorn så kom det en röst som sa att: you may have a problem with your memory card. sen hörde jag inget mer från det.

så min fråga är... hur ska jag fixa detta ?

 

snälla hjälp mig.

 

peter

 

[inlägget ändrat 2004-09-15 17:51:34 av peter8806]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det hjälpte så kan det ju ha berott på att du fått in virus, trojaner eller annat otäckt, så se till att hålla din maskin ren med hjälp av Windows Update, antivirus, brandvägg, ad-aware, spybot etc.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...