Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Säkerhetskopiering


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Tjena.

jag har säkerhetskopierat mina filer som jag vill spara (hade tänkt att formatera idag) , men vart nånstans hittar jag mina filer som jag har säkerhetskopierat efter formateringen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Blir det inte på en annnan partition?

 

Alltså skapas det inte en partition för dom?

 

Det här är bara som JAG tycker att det borde vara! *Ler*

 

Ha det!

Helren

 

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz + 256Mb SDRAM, Geforce 32MB, 40G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Men om du redan har gjort det! Säkerhets kopierat alltså! Så OM det har blivit så som jag tycker att det borde bli! Så då ska du ju se det under DEN HÄR DATORN!

 

Ha det!

Helren

 

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz + 256Mb SDRAM, Geforce 32MB, 40G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Jag har inte formaterat ännu...

men jag vill göra det. Och dom här filerna som jag då har säkerhetskopierat måste finnas kvar, till efter formateringen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hej

 

Jag har aldrig testat att gjort en säkertskopiering, Men fick du inte någon fråga vart det skulle sparas någonstans? Ex: Cd,Diskett,Partition eller vad det nu kan vara ?

 

Ha det!

Helren

 

Det finns många som anser det vara förmer att hållas för mästare än att vara det

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

AMD Athlon 1,8Ghz + 256Mb SDRAM, Geforce 32MB, 40G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då finns back up filerna inte kvar efter formatering, eftersom du har lagt dem i den partitionen som du ska formatera alltså då C:\ !! lägg dem på cd-rom eller ta hem partition magic och gör en ny partition innan formatering, då kan du lägga dina back up filer på den bara att dra och släppa till den nya partition som PM döper..sedan formatera C:\ klart..

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...