93151 Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 hej jag har en fråga. om jag avinstallerar out look är det något som slutar fungera. jag kör xp Link to comment Share on other sites More sharing options...
supporter Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Om du menar MS-Outlook så tror jag inte det påverkar andra funktioner i datorn. Om du menar Outlook Express så går det inte att avinstallera vad jag vet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 HEJ! KLart att man kan ta bort Outlook Express om det var det du ville ha bort ;-) Jag orkar inte skriva allt med egna ord i.o.m att det är så mycket information så jag länkar hellre till en sida där det står hur man gör. http://www.activewin.com/tips/tips/microsoft/winxp/advanced/8.shtml Lycka till! Your World Your Rulez [inlägget ändrat 2004-09-02 21:05:08 av LEGOan] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.