Guest idgadmin Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 Jag skriver ofta i word och har nu fått ett problem med en text. När jag "kommit en bit på väg" dyker texten: Microsoft Word har stött på ett oväntat problem och måste avslutas. Dokumentet återskapas. Så fort jag försöker skriva vidare dyker samma text upp. Jag slänger allt och börjar om från början men ungefär på samma ställe i texten dyker problemet upp igen. jag vet inte vad jag ska göra och varför detta händer. karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max12 Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Vet ej riktigt var felet ligger. Hade nog försökt själv med att reparera Word för att se om felet försvinner. Ta fram Word skivan eller Office skivan kommer ej ihåg villken. Prova med -> hjälp menyn i Word -> identifiera och reparera. Ha Word skivan eller Office skivan bered . Mvh Max12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
supporter Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Prova med att göra en sökning på Office Update http://office.microsoft.com/sv-se/officeupdate/default.aspx Jag hade liknande problem förut med det försvann efter jag hade uppdaterat. Jag kanske bara hade tur men du kan ju prova. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.