stenbob Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Jag kan ej spela skivor i media player längre. Vad ska jag göra??? Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Horse Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Har du kollat under Verktyg-Alternativ-Filtyper att du har bock i rutan Spela upp musik CD ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stenbob Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Allt är förbockat men det funkar inte ändå hjälp vad gör jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Installera Winamp eller någon annan mediaspelare. ............................ Intel® Pentium® 4 Processor Radeon X800 XT-grafikkort 256MB 400 GB SATA 2*2 + Extern Western & Digital 400GB Eizo 21" LCD FlexScan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 HEJ! Du kan testa att avinstallera Windows Media Player och sedan installera det igen. Kanske hjälper det? Avinstallera: Klicka på "Start--> Kör" och skriv där: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall Installera Windows Media Player 7 Från CD-ROM: Mata in Windows XP CD'n. Klicka sedan på "Start--> Kör" och skriv där: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf Installera Windows Media Player 9 genom att ladda hem det: Klicka på länken nedan. Välj det översta alternativet för att komma till download sidan. Ladda hem det och installera. http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?productID=&freetext=media+player&DisplayLang=sv Hjälper inte detta så skriv igen ;-) Your World Your Rulez [inlägget ändrat 2004-08-25 22:43:38 av --LEGOan--] Link to comment Share on other sites More sharing options...
stenbob Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Tack så länge,ska försöka att installera om hör av mig annars Link to comment Share on other sites More sharing options...
stenbob Posted August 26, 2004 Author Share Posted August 26, 2004 kan ni svara vilken skiva Media Player ligger på. För jag har en hel del skivor,men jag kan ej se om det står media på någon TACK PÅ FÖRHAND Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted August 26, 2004 Share Posted August 26, 2004 HEJ! Media Player ligger på Windows XP CD'n. Om du inte har den eller om du bara har en recovery CD så måste du ladda hem Media Player och installera om det. Your World Your Rulez Link to comment Share on other sites More sharing options...
stenbob Posted August 26, 2004 Author Share Posted August 26, 2004 måste jag vara uppkopplad på int. när jag installerar skivan windows xp media player Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted August 26, 2004 Share Posted August 26, 2004 HEJ! Nej, om du läser mitt inlägg som jag skrev innan så står det: [CITAT]Installera Windows Media Player 7 Från CD-ROM: Mata in Windows XP CD'n. Klicka sedan på "Start--> Kör" och skriv där: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf[/CITAT] Det som står där är allt du behöver göra. Förstår du? Lycka till! Your World Your Rulez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.