Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mystiskt försvinnande


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

 

Hej!

Jag höll på att ifxa lite grann med datorn igår, och vid ett tillfälle, när jag bytte namn på Mina Dokument mappen (C:\Documents and Settings\Mitt användarnamn\Mina Dokument) till samma sak utan mellan slag på mina dokument (dvs, C:\Documents and Settings\Mitt användarnamn\MinaDokument)

Så försvann ikonen "Mitt Användarnamn-Dokument" som tidigare legat i Den här datorn, bredvid ikonen för delade dokument. Då byte jag raskt tillbaka namnet på Mina Dokument, men ikonen kom iaf inte tillbaka. Jag vill verkligen ha tillbaka den, är det nån som vet hur man fixar det? Hälst utan att behöva byta tillbaka namnet, men det är viktigare att få tillbaka ikonen.

Tack på Förhand!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan störa att byta i själva documents and settings, en systemåterställning kan rädda det hela..

Start-program-tillbehör-systemverktyg-systemåterställning.

 

 

Uppdatera Mera :)

 

[inlägget ändrat 2004-07-31 02:38:00 av TalisMan]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Jo, jag tänkte på det också, men till saken hör att senaste återställningspunkten är för ca 2 månader sedan, och då har det hunnit hända mycket... Borde inte inställningen huruvida ikonen ska visas i Den här datorn eller inte finnas som en registernyckel någonstans? Åhh, jag älskar verkligen den ordning och logik som råder i Windows-register ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Du måste göra en systemåterställning minst en gång i veckan. Eller gör det så fort du tänker göra några förändringar såsom nedladdningar, nya spel eller program. OBS! Helst innan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Crazy Horse

Om du testar att gå till Start-Högerklicka på Mina Dokument-Egenskaper. Tryck på Återställ standardvärden- OK.

 

Hör av dig hur det går,

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...