Guest idgadmin Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 När jag ansluter till IE så blir min startsida About:blank, en sökmotor som jag inte valt, när jag ändrar startsida så blir den fortfarande densamma vi ny anslutning. Vill inte ha denna star´tsida, vad finna att göra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted July 30, 2004 Share Posted July 30, 2004 Hej Ladda hem denna och uppdatera och scanna! SPY SWEEPER: http://www.webroot.com/wb/products/spysweeper/index.php Då kommer du att slippa dom problemen framöver! Ha det! Helren Bryggeriet är världens bästa apotek AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb AMD Athlon 1,8Ghz + 256Mb SDRAM, Geforce 32MB, 40Gb WD! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Ta inte illa upp, jag vill bara vara hjälpsam... Det finns en sökfunktion här på pcföralla support. Där finns rätt mycket matnyttigt om man söker på About:Blank. Jag vet, för jag sitter / Har suttit i den smeten också ~Fantastiskt okunnig om datorer~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.