Guest idgadmin Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Hej! Kommer inte in på följande sida, trots att polarna gör det. www.comedycentral.com Har försökt med "ipconfig/flushdns" i dos och även att ändra i hosts på datorn. Är villrådig, kan det ha med konfig. av brandväggen att göra? Kommer juh in på andra sidor. Mvh /B ISP=BBB (dsl) Windows XP Norton antivirus Ad-aware Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daun Posted July 26, 2004 Share Posted July 26, 2004 Hum! Konstigt, jag kommer inte heller in där... Jag har också BBB.(LAN) Däremot är det inga problem att komma in (med samma dator) hos min flickvän, som har Wasadata. --------------------------------- "Laga Trasiga Fönster" [inlägget ändrat 2004-07-27 12:36:48 av Daun] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Jag har också problem med att komma in på sidan. Har BBB via telefonjacket. På andra datorer går det att komma in på sidan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.