jaana Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 Hej, Tog av misstag bort en infekterad dll fil. Behöver ersätta denna med en icke infekterad fil. Var hittar jag en fil DAGME.DLL. Har ingen aning om funktionen av denna fil. Vågar ej stänga av datorn ifall den ej startar igen. Tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 är det verkligen rätt namn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max12 Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 Välkommen 927! Du brukar skriva lite inlägg på Passagen ”Datadoktorn” mvh max12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[@] Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 Var fanns filen DAGME.DLL? Vad var den infekterad med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaana Posted July 18, 2004 Author Share Posted July 18, 2004 Filen finns i C:\windows\system och den var smittat av trojanen Bookmarker.Gen. Vågar jag stänga av datorn utan att få problem med uppstart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaana Posted July 18, 2004 Author Share Posted July 18, 2004 Javisst detta är det korrekta namnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[@] Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 Jag hittar inget om DAGME.DLL så antagligen har tillhört nån program i din dator. Vågar jag stänga av datorn utan att få problem med uppstart? För svar på det måste du prova och stänga datorn. (För nån gång måste du stänga datorn alla fall) Link to comment Share on other sites More sharing options...
btener Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 Jag hittar ingen info om den filen så den tillhör förmodligen inte operativet eller något annat vanligt program. Jag tror på dig, du vågar stänga av Link to comment Share on other sites More sharing options...
927 Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 ja.......! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bly Posted July 19, 2004 Share Posted July 19, 2004 För att svara på en av dina frågor... DLL-filer kan man bla hämta här: http://www.dll-files.com/ ~Fantastiskt okunnig om datorer~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.