Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dell Latitude bär bar


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Hej. Jag har fått ett stort problem jag är ovan men jag har fometerat min andra dator ett par gånger det har fygerat bra. Men nu så går det ej på min bär bara jag skriver format c: så trycker jag på enter då komer jag fram till ett annat fönster där står det om vill så ska jag trycka J Då när jag trycker på den så händer det ej nåt vad kan jag har gort för fell

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej Lennart

Jag skull insta ler winodo 98

 

jag vet ej vilket operativsystem vad kan jag se det i så fall velicket ska jag ha.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren

 

Hej

 

Sätt i en start diskett exempelvis Win98 och gör en om start, Sen när du kommer till A:\ Promt så skriver du format C: om det är C disken du vill formatera! Annars så skriv det som disken heter om det nu är D eller E eller vad den nu kan heta! Och tryck enter!

 

Sen får du frågan om det är det du vill göra, Tryck då J sen enter!

 

Men du ska veta att allt på denna disk kommer att försvinna så om möjligt spara det du vill ha kvar på Diskett eller Cd-rom!

 

Är det detta som inte fungerar eller?

 

Ha det!

Helren

 

Bryggeriet är världens bästa apotek

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

 

 

[inlägget ändrat 2004-07-17 14:06:14 av Helren]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök att "boota" från en cd-skiva. Du ställer in bootsekvensen i BIOS där du skall välja cd som first (första). När disken har stannat så skriver du som vanlig, t.ex format C: och sedan skall du svara J och det är som Helren skriver att all information kommer att gå förlorad men, vad gör det när du får en ren hårddisk med nyinstallerat op-system :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Hej och ett stort tack för att ni stälde up hjälpte mig med det här

jag åter kommer om det skull strula till sig

till Lennart Helren

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Hej

98 start meny

 

1 Jag starta utan cd rom stöd

2 Då kommer jag fram till den här då skriver jag A:\>install jag får först sätta dit den andra en hen het en med cd i då trycker jag på inter men det värka så att den ej hitta den

 

3 jag får fram det här söka fel läsaren A Av bryt nytt försök Fårsäter

4 Det värka som den ej vet vad cd är

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...