Guest idgadmin Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 Hejan! Jag skulle ta bort en fil idag med den gick inte att ta bort. Hur ska jag göra för att få bort den (den är inte skrivskyddad)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 Hej Vad är det för fil? Testa med att starta i felsäkertläge så går det nog! Tryck ev F8 upprepade ggr under uppstart! Ha det! Helren Bryggeriet är världens bästa apotek AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 det är en tmp-fil Link to comment Share on other sites More sharing options...
btener Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 Prova att döpa om den (namnet, inte filändelsen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmhson Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 Hejsan Ibland går det bättre att ta bort filer via Sök, Filer och mappar. Där brukar också finnas fler filer än i t e x Temp Internet-mappen. Varför vet jag inte, men så är det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 exakt vad heter filen och var ligger den? om den är en fil som ligger i karantän i ditt virusprogram så får du ta bort filen inifrån virusprogrammet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.