Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

servicepack 2


supporter

Rekommendera Poster

Det har ju stått att Microsoft beräknar att den skarpa versionen av servicepack 2 för windows XP kommer att släppas preliminärt i Augusti och den kommer då vara om ca 250-280Mb men vet någon om det kommer gå att beställa en CD med "uppgraderingen" som skulle göra det så mycket lättare om man behöver formatera om.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hel Och Ren

 

Hej

 

Nej jag har inte läst något om Cd, Men däremot har jag läst att det är många som säger att man ska vänta med att installera!

 

Den ska väl ha rättså många "skönhetsfel" när den kommer sägs det!

 

Men samtidigt tycker JAG att det verkar konstigt om dom släpper den med Sk "skönhetsfel"

 

Ha det!

Helren

 

Bryggeriet är världens bästa apotek

AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag tycker också att det låter lite konstigt att man släpper något med "skönhetsfel" eftersom Microsoft har fått otroligt mycket S..T efter alla säkerhetshål som har uppdagats. Liten fråga till dig Helren: Vilka (naturligtvis inga namn) är det som säger att man bör vänta? Förresten, tack för svaret.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har en ny version på Windows Update på gång, då de med modem kan fortsätta att ta hem det även efter urloggning till internet och fortsätta nästa gång de är uppkopplade..

 

Inga säger så att man bör vänta utan det är så att när några 1000 har använt SP2 så får man mer kött på benen .. menar säkert Helren.. bara spekulationer .. men man bör ta en närmare titt på vilka inställningar man bör ha aktiverade som medföljer kanske.. ;)

 

 

Uppdatera Mera :)

 

[inlägget ändrat 2004-07-14 20:54:21 av TalisMan]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis Supporter, sedan finns det säkert andra djupt analyserande proffs på marknaden som har andra åsikter men man får se vad detta servicepack leder till ;)

 

ett nytt kanske eller en massa patchar till 100 nya upptäckta luckor ;)

 

Uppdatera Mera :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack [@], där fick jag svar på min grundfråga, jag citerar från länken: "När SP2 släpps kommer du kunna ladda hem det från Microsofts webbplats eller beställa en kostnadsfri CD.".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

gick ju inte så där jätte smidigt sist när sp1 kom... flera datorer blev ju som sirap. kom det sen inte en fix till det problemet, som inte hjäplte.

hahaha!

 

tror jag håller mej till w2k ett tag till!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...