Phalle Posted July 9, 2004 Share Posted July 9, 2004 Tjena! Sitter här och försöker installera Norton Internet Security 2004, men innan installationen så kommer det upp en ruta där det står att jag redan har ett antivirus program installerat. men jag har ju tagit bort de gamla! Förut har jag kört Panda och F-secure och innan dess Norton Antivirus 2002. Jag har kollat i Kontrollpanelen/läggtill tabort proram och i Program-mappen, men där finns inga antivirus program. what to do? Jag kör XP Pro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hel Och Ren Posted July 9, 2004 Share Posted July 9, 2004 Hej Det är säkerligen filer som ligger kvar av någe program ex NORTON 2002, Gör en sökning och se om du kan hitta nåra eller någon fil. Det ska också finnas på Symantecshemsida ett removal tool program att ladda hem för att rensa bort alla gammla filer! Ha det! Helren Bryggeriet är världens bästa apotek AMD Athlon Barton 2,17Ghz,1024Mb Ram, 120+80Gb,Radeon 9600 256Mb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talisman Posted July 10, 2004 Share Posted July 10, 2004 Rnav 2003 ska du använda efter du har tagit bort Livereg och Live update samt NAV i den ordningen sedan köra Rnav 2003 .. Uppdatera Mera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.