wiggee Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Mitt internet explorer fungerar inte, jag kan logga in på telia men när den ska visa startsidan l någon annan sida blir det "Sidan kan inte visas". behöver hjälp fort... alla andra program som t.ex. msn messenger fungerar inte. //Victor Link to comment Share on other sites More sharing options...
popjosef Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Har du brandvägg? Kolla inställningarna <^> To Boldly Go Where No Man Has Gone Before <^> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Har du brandväg "Zonealarm".Stäng av den och prova. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggee Posted July 8, 2004 Author Share Posted July 8, 2004 Jag har inte brandvägg. men det funkar inte än då... snälla hjälp mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Det kan vara modemkapning. Hämta och installera BLUFFSTOPPAREN www.konsumentverket.se under Internet-IT ämnesomroden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.