Just nu i M3-nätverket
Jump to content

problem att importera data och skapa etiketter

Guest idgadmin

Recommended Posts

Guest idgadmin

Använder engelsk office XP och vill importera ett annat word-dokument för att skapa etiketter.

I tools menyn väljer jag något som heter mail merge wizard och där kan man välja att skapa etiketter och importera från ett annat word-dokument. När man ska trycka "validate" så får man ett meddelande om att man behöver en add-on för office XP som heter "adress validation software". Och man kan trycka ok för att skickas till office updates hemsida och läsa mer om detta. Problemet är att jag hittar inte ett enda ord om "adress validation software". Är det någon som vet vad detta är för add-on, om den överhuvudtaget finns och var man i så fall kan få tag på den?

TribalWorld

Tjenare admintoys

Detta är nog inte mycket till hjälp, men det var det enda jag kunde finna ang detta.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=309688

[bLÅ]

//Micke

Support Engineer

Microsoft Personal Support

[/bLÅ]

[FET]

Inlägget är inte förknippat med några garantier eller ansvarsåtaganden av vilket slag det vara må, det medför heller inte någon överföring av rättigheter. Användning av informationen i inlägget sker på egen risk. Användning av förekommande script, datorprogram eller liknande regleras av villkor som finns på Microsofts hemsida

[/FET]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...