Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Uppdate gav problem


GujeA

Rekommendera Poster

Hej! Jag gjorde följande uppdateringar och sedan dess är internet otroligt slöt (telia bredband) Stora PDF filer på mer än ett par sidor vill inte laddas ner och datorn låser sig mycket lätt.

 

Vad skall jag göra

Guje

 

Windows 2000 Service Pack 4, snabbinstallering för användare

Lyckades den 30 juni 2004 819639:

Fel i Windows Media Player kan ge obehöriga tillgång till information i mediebiblioteket Webbplats

Lyckades den 30 juni 2004 Säkerhetsuppdatering för DirectX 7.0 (KB839643

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

C_Whittaker

Varför har du installerat en säkerhets uppdatering till Directx 7.0 när den nyaste, directx 9.0b, har varit tillgänglig i många månader nu?

UPPDATERA!!!

 

[CITAT]Vill du vara lycklig tre dagar,

slakta en gris och ät den.

Vill du vara lycklig i tre veckor,

gift dig.

Vill du vara lyclig livet ut,

bli trädgårdsmästare.[/CITAT]

Gammalt Kinesiskt ordspråk

 

[inlägget ändrat 2004-07-07 14:09:56 av Kristoffer.nu]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Hörru, alla har inte koll på alla senaste uppdateringar och vad har trädgårdsarbete med mina uppdateringar att göra?

 

Problemet är att efter installation av service packet så kan jag inte ladda ner något mera från windows update.

 

Hur tar jag bort Service packet?

eller hur fixar jag detta på annat sätt?

 

Det är inte roligt med seg dator samt att jag inte kan uppdatera virusprogrammet efter nedladdningarna.

 

Hälsningar Guje

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tar jag bort Service packet?

Finns inte Service Pack 4 i Lägg till eller ta bort program?

I ditt fall skulle jag göra en ny ren installation, men först spara ner SP4 + Blaster och Sasser-patcharna för att genast installera dessa innan Internet-uppkoppling.

 

Angående DirectX 7 uppdateringen, det är väl 7:an som är standard i Windows 2000? Så den uppdateringen är helt i sin ordning.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Men du...

Om du använt Windows Update så måste du ju ha sett att Direct X med blivit uppdaterad, den finns ju där...

 

Vad det beträffar "trädgårdsarbetet" så är det en signatur som Kristoffer.nu har och den kommer på alla hans trådar och har ingenting med svaret till dig att göra så...No need to be rude!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...