Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Utskrift i Adobe Acrobat 5.0.5


TAL

Rekommendera Poster

Jag försöker skriva ut ett dokument i Acrobat. När jag trycker på knappen OK i Skriv ut fönstret då dyker skrivarsymbolen upp i Verktygsfältet längs ner till höger. När jag öppnar det då ser jag att skrivaren håller på att skriva ut. När räkninger av utskrivande kb är = dokumentets storlek då försvinner raden utan att skrivaren reagerar. Ingen utskrift sker. Utskriften fungerar utan problem i alla andra program.

 

Kan någon hjälpa mig att lösa mysteriet?

 

[inlägget ändrat 2004-07-05 21:30:30 av TAL]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

 

Prova att ladda ner Acrobat 6.0 den är inte dälig och kaske hjälper dig (hoppas jag)

 

Gam. lär.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla inställningarna på ”skriv ut”

Sidhantering > anpassa till papper eller förminska stora sidor.

Slå även ett öga på egenskaper för skrivare > inställningar > pappers storlek A4(om du nu

har A4 papper i skrivaren.)

Stående eller liggande papper.

 

mvh max12

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Sucken!

 

Tack för rådet! Jag har dock den "riktiga" Adobe Acrobat (hel version, inte bara Reader). Vet inte hur en blandning med den fria Reader kan fungera. Utskriften bör jag kunna lösa inom det befintliga programmet då den fungerade innan.

 

[inlägget ändrat 2004-07-07 11:32:38 av TAL]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej max12!

 

Tack för råden! Dessvärre har jag alla av dig föreslagna inställningar rätt intällda. Det konstiga är att jag kan få utskrift med "Skriv ut som bild" funktionen. Därför antar jag att felet ändå gömer sig någonstans bland intställningarna.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...