Phalle Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Hej! Jag installerade Panda antivirus 7 från senaste PC För Alla cd'n, men varje gång jag ska uppdatera så kommer det upp: Upgrader.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Vad är fel? Jag kör win xp pro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest idgadmin Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Har du något brandväg som stoppa uppdatering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phalle Posted July 5, 2004 Author Share Posted July 5, 2004 Nej det har jag inte och jag har testat att installera om programmet, men det funkar frotfarande inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy Horse Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Testa att gå till Verktyg-Internetalternativ-Fliken Säkerhet-Zon Internet-Anpassad nivå-Ändra till Mellan Normal och Låg - OK - OK Hör av dig hur det går, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phalle Posted July 5, 2004 Author Share Posted July 5, 2004 Crazy Horse, nej det funka inte heller. Men jag funderar på en sak i Panda under Allmänna alternativ/Uppdatering så står det Plats för uppdatering. Där ska man klicka i "Internet" eller "Diskett, CD-ROm eller lokalt nätverk" datorn jag har Panda på är en bärbar som är i nätverket via WLAN vilket av alternativen ska jag ha i klickat där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amos Bronson Alcott Posted July 5, 2004 Share Posted July 5, 2004 Hej, jag kan inte det där med nätverk som du säger. Men så här ser det ut i Panda 7 hos mig, kanske det kan ge Crazy Horse någon idé. (du har väl fyllt i användaruppgifter???) Hoppas denna länken fungerar, har varit lite si och så med det, sedan Glocalnet köpte upp Utfors. (kan vara trögladdad, ibland helt kass) Länk..... http://hem.fyristorg.com/concord/pandaupd.gif ha de Amos [CITAT]Lagen Om Korrekthet. När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.