Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Panda Antivirus 7

Phalle

Recommended Posts

Hej!

Jag installerade Panda antivirus 7 från senaste PC För Alla cd'n, men varje gång jag ska uppdatera så kommer det upp: Upgrader.exe har stött på ett problem och måste avslutas.

Vad är fel?

Jag kör win xp pro.

Nej det har jag inte och jag har testat att installera om programmet, men det funkar frotfarande inte.

Crazy Horse

Testa att gå till Verktyg-Internetalternativ-Fliken Säkerhet-Zon Internet-Anpassad nivå-Ändra till Mellan Normal och Låg - OK - OK

Hör av dig hur det går,

Crazy Horse, nej det funka inte heller.

Men jag funderar på en sak i Panda under Allmänna alternativ/Uppdatering så står det Plats för uppdatering. Där ska man klicka i "Internet" eller "Diskett, CD-ROm eller lokalt nätverk" datorn jag har Panda på är en bärbar som är i nätverket via WLAN vilket av alternativen ska jag ha i klickat där?

Amos Bronson Alcott

Hej, jag kan inte det där med nätverk som du säger. Men så här ser det ut i Panda 7 hos mig, kanske det kan ge Crazy Horse någon idé. (du har väl fyllt i användaruppgifter???)

Hoppas denna länken fungerar, har varit lite si och så med det, sedan Glocalnet köpte upp Utfors. (kan vara trögladdad, ibland helt kass) Länk.....

http://hem.fyristorg.com/concord/pandaupd.gif

ha de

Amos

[CITAT]Lagen Om Korrekthet.

När du arbetar på att lösa ett problem, så hjälper det alltid om du vet svaret.[/CITAT]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...