Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Sålla, navigation, sirap


blubb

Rekommendera Poster

1. Det vore bra om gamla och tidigare lästa inlägg sållades bort.

 

2. Det är svårt att navigera i "trådarna".

 

3. Det går plågsamt långsamt över modem. Finns det ingen snabbare lösning än asp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

visst jättebra, men det är en låååång radda med grupper inom dom andra tidningarna och sen längst ner kommer MacWorld...

och hur kommer man tillbaka till den listan när du klickat på ett inlägg??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John Eriksson

det är nåt som saknas, men jag vet inte vad.

men jag är glad att man måste slippa klicka för varje inlägg nån gör. jag menar att allt kommer på en lång lista bara. kan bli lite drygt i det dära inlägget av zoomdriver i "macanvändare - förklara er", men det är ändå det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga personangrepp eller så, men herr Zoomdriver är ganska jobbig. Märkligt namn förresten. Men "Zoomdrivrutin" blir ännu nördigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte heller hur navigeringen skulle kunna fungera bättre. Men på min önskelista inför julen finns tre saker:

 

1. att forumet på något sätt kan fås att pinna på betydligt snabbare.

 

2. att inläggen grovsorteras i facken "Väsentligt" respektive "Trams".

 

3. att bidrag av typen "Hata Mac" och "Pc suger fetare än din morsas arsle" kastas - de platsar inte ens under "Trams".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte skriva "pc suger fetare än din morsas (här ska det stå en grovkornig synonym till ordet "bakdel")". Men denna mindre smakfulla synonym föll tydligen inte diskussionsforumet på läppen, utan ersattes med asterisker! Mystiskt. Jag vill kunna skriva intressanta och uttrycksfulla ord, även rejält grova och ej helt salongsfähiga sådana, utan att en av Microsoft SQL:s halvfascistiska språkpoliser rycker ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...