Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Outlook 2003

Awicorn

Recommended Posts

Hej

XP Home Edition / MS Office Standard 2003

”Outlook idag – MS Outlook:Outlook.exe

Det går inte att hitta startadressen

Det går inte att hitta procedurstartadressen GetIUMSS i Dll-filen MSDart.dll”

Jag använder Outlook som epost-klient och programmet öppnas alltid med ”Outlook idag”.

Så har det gjord utan problem sedan jag köpte och installerade det för kort tid sedan. Men så här om dagen kom rubr.ruta upp utan att jag har gjord någon ändring. Jag provade med en Systemåterställning utan resultat.

Jag har letade på nätet och så att problemet inte är mitt allena, men där hittade jag inget svar på varför, eller förslag på lösning.

Jag hade sånn tur att på min andra Pc ha XP Office 2002. I Windows/System32 ligger msdart.dll som jag kopierade och problemet var löst! Även om jag nu har löst problemet själv skulle det vara intressant att höra om andra stött på liknande och hur dom har löst det.

Mvh

TribalWorld

Tjenare

Att ladda hem och installera följande program kan möjligtvis lösa problemet:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sv&FamilyID=6c050fe3-c795-4b7d-b037-185d0506396c

Jag har löst liknande problem med hjälp av detta. Detta program uppdaterar ex msdart.dll

[bLÅ]

//Micke

Support Engineer

Microsoft Personal Support

[/bLÅ]

[FET]

Inlägget är inte förknippat med några garantier eller ansvarsåtaganden av vilket slag det vara må, det medför heller inte någon överföring av rättigheter. Användning av informationen i inlägget sker på egen risk. Användning av förekommande script, datorprogram eller liknande regleras av villkor som finns på Microsofts hemsida

[/FET]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...