Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hemsidor visas i 1/2 s, sen poof!


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Uppdaterade ZoneAlarm, sen har jag problem med vissa hemsidor. Jag hinner se innehållet på sidan i mindre än 1/2 sek. sen blir fönstret vitt! Browserknapparna i Explorer och url-fältet är kvar som vanligt. Det gäller vissa sidor, inte alla. Uppdaterat explorer, XP, DirectX.

Inga censurinställningar aktiverade i explorer heller. Spelar ingen roll om jag stänger av Zonealarm och startar om med Zonealarm avstängt. Däremot hade jag en kort stund Panda Antivirus & Brandvägg OCH Zonealarm installerat samtidigt, men tog bort Panda så fort jag kollat efter virus. Kan det det ha spelat nån roll?

 

Tacksam för svar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Liknande fel för mej.

Hittills bara på en sida, www.spray.se Ibland finns startsidan kvar tills jag ska bläddra vidare, då försvinner den. Ibland visas den bara i 1 sek.

Allt är uppdaterat efter alla konstens regler tycker jag. Kör Panda Platinum med brandvägg och har aldrig klickat tidigare.

 

Några tips?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Svara på mitt förra inlägg.

Jag inaktiverade permanent skydd i Panda. (farligt att köra utan skydd, men) Sedan fungerade Spraysidan som vanligt. Sedan aktiverade jag Panda igen. Och nu funkar allt som det ska igen. Även efter omstart av datan.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...