Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Går inte att installera Norton


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Avinstallerade Norton internet utilities för att datorn var seg. Nu går det inte att installera igen! Nån som vet vad som kan vara fel?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad får du för felmeddelande ?

 

"Cheating is like masturbation. Feels good while you're doing it but once you're finished it only emphasizes how empty and shallow your life really is."

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Får ingen förklaring över vad som kan vara fel, bara att det inte går att installera och så avbryts det! Måste jag formatera min system partition för att det ska funka igen?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Om du bara har avinstallerat från Lägg till/Ta bort program så har du säkert filer kvar som du måste ta bort innan du kan göra en ominstallation av Norton. Öppna upp dolda mappar och bocka i £dubbelfnutt£Sök i dolda filer och mappar£dubbelfnutt£ på Sök. Skriv sen £dubbelfnutt£Norton Utilities£dubbelfnutt£ och starta sökning. Ta bort det som hör till Norton Utilities så bör det fungera att nyinstallera. Om inte får du gå in i registret och den vägen ta bort allt som har med Norton Utilities att göra. Kan vara vanskligt om man inte vet hur man ska göra.

________________________________________________

XP Pro, SP1, Intel Celeron II, 1100 Mhz, GeForce 2MX/MX 400, 256 Mb Ramminne

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Har tagit bort allt jag hittat och alla registernycklar med norton eller symantec. Funkade ändå inte... Ska formatera hela hårddisken och har nu installerat windows på min andra hårddisk och fixat iordning den så den får vara systemdisk. Har norton installerat där. Hoppas inte samma fel händer med den disken! Knepigt med datorer, trots att man kan!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...