Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bf 42 är segt


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

För något år sedan när jag spelade Bf 42 kunde jag ha grafiken på medel utan att det hackade fram vid stora "slag". Men efter att jag har formaterat om den ett par gånger nu, så när jag spelar nu för tiden hackar det fram när man bara är 10 spelare på samma plats.

 

Jag har en Compaq (hatar den) från kommunen så jag har sådana där återställningsskivor å jag tror aldrig att de formaterar datorn riktigt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ubben - Trollhättan

 

Hej, om du vet vad du har för grafik-kort på datorn , leta upp och installera den senaste drivrutinen från tillverkaren och kolla också att du har senaste versionen av DirectX :http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx?url=/windows/directx/downloads/default.htm .Om du har dåligt med ramminne kolla upp att det inte ligger en massa program och körs i bakgrunden i onödan.Om inte detta hjälper är det väl tyvärr så att du får titta över vad du kan köpa in för en uppgradering av datorn.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Installera nyaste drivrutiner till moderkortet, det kan je en liten prestanda höjning. Installera Service Pack om du har windows XP, och ifall du inte gjort det. Defragmentera hårddisken vid behov. Ha inte heller för många bottar, minska på CPU-Time given to AI inställningen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...