akhlaque57 Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 hej, jag undrar vad som e felet med min dator om jag inte får nåt på skärmen när jag sätter på datorn? när jag sätter på så hör jag 4 st pip istället för den normala 1 pipet, jag ser inget på skärmen men jag hör när den loggas in i windowsXP pro. hur ska jag fixa det problemet? tacksam för ett snabbt svar! Den bästa svaret får givetvis 1 poäng =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simba88 Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 Tror att det kan vara fel på ditt moderkort Link to comment Share on other sites More sharing options...
popjosef Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 Beroende på vilket BIOS du har så föreslår jag att du söker på Boot Error Beep Codes + ditt BIOS :: http://www.google.se <^> To Boldly Go Where No Man Has Gone Before <^> [inlägget ändrat 2004-05-28 21:33:21 av popjosef] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talisman Posted May 28, 2004 Share Posted May 28, 2004 grafikfel, samt minnes problem, mera info tack , så att du kan få ett vettigt svar.. Uppdatera Mera Link to comment Share on other sites More sharing options...
akhlaque57 Posted May 29, 2004 Author Share Posted May 29, 2004 hur fixar jag problemet? Den bästa svaret får givetvis 1 poäng =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.