Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

markera film = explorer förbjuden åtgärd


Gäst idgadmin

Rekommendera Poster

Gäst idgadmin

Har en 37 GB partition och en 8 GB partition. När jag ska kopiera film fil från den mindre partitionen till den större kraschar windows. Står att Explorer har utfört en förbjuden åtgärd och kommer att avslutas. Inträffar alltså när jag markerar filen. Detta händer inte när jag markerar filmer som jag har på den större partitionen. Detta har inte hänt förr, varför?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Om du kunde vara lite mer precis om vad som händer så skulle det vara enklare att hjälpa dig.

 

Får du några felmeddelanden från operativsystemet? Du säger att windows krashar och sen att explorer säger att du har utfört en förbjuden åtgärd..

 

Vilken version av explorer använder du..? Starta webläsaren..klicka på hjälp längst upp och välj sedan OM INTERNET EXPLORER. Är det version 5.xx så finns det en funktion där du kan reparera Explorer. Klicka på START, PROGRAM, TILLBEHÖR, SYSTEMVERKTYG och välj systeminformation. Klicka på verktyg i topplisten och där bör finnas ett verktyg för att reparera Internet Explorer... såvida du nu inte använder 6.xx

 

Vilken windowsversion använder du?

 

Löser inte detta dina problem så skriv igen och inkludera svaren på mina frågor ovan.

 

Lycka till!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Menar inte Internet Explorer, utan filen explorer.exe och den har väl att göra med window. Explorer.exe har väl inget med Interent Explorer att göra? Detta problem har blivit värre, se mitt nyare inläg istället xvid problem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst idgadmin

Internet Explorer eller explorer. I windows 98 och nyare windows så är Internet Explorer en integrerad del av windows där explorer ingår. Då du tror att du uppdaterar Internet Explorer så uppdaterar du i själva verket ett flertal program och däribland Explorer.. eller Utforskaren som den kallas på Svenska.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...